دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی - بیست هزار آرزو

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام بیست هزار آرزو

دانلود آهنگ بیست هزار آرزو با صدای محسن چاوشی همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

Download New Music Mohsen Chavoshi Bist Hezar Arezo

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی – بیست هزار آرزو

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی – بیست هزار آرزو



Bist Hezar Arezo Mohsen Chavoshi mp3 - Download Music Mohsen Chavoshi - Download New Music Mohsen Chavoshi - Download New Music Mohsen Chavoshi Bist Hezar Arezo - Download New Song Mohsen Chavoshi - Lyric Mohsen Chavoshi Bist Hezar Arezo - Mohsen Chavoshi Bist Hezar Arezo - New Music - New Music Mohsen Chavoshi - New Song - آهنگ جدید - آهنگ جدید بیست هزار آرزو - آهنگ جدید بیست هزار آرزو محسن چاوشی - آهنگ جدید محسن چاوشی - آهنگهای جدید محسن چاوشی - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ بیست هزار آرزو - دانلود آهنگ بیست هزار آرزو از محسن چاوشی - دانلود آهنگ بیست هزار آرزو محسن چاوشی - دانلود آهنگ جدید Mohsen Chavoshi - دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی - دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام بیست هزار آرزو - دانلود آهنگ محسن چاوشی - دانلود محسن چاوشی - دانلود موزیک - متن آهنگ بیست هزار آرزو - متن آهنگهای محسن چاوشی - متن ترانه بیست هزار آرزو - متن ترانه محسن چاوشی بیست هزار آرزو - متن ترانه های محسن چاوشی - محسن چاوشی بیست هزار آرزو - محسن چاوشی جدید


دانلود آهنگ جدید
vahid

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی - چه چیزا شنیدم

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام چه چیزا شنیدم

دانلود آهنگ چه چیزا شنیدم با صدای مهدی یراحی همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

Download New Music Mehdi Yarrahi Che chiza Shenidam

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی – چه چیزا شنیدم

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی – چه چیزا شنیدم



Che chiza Shenidam Mehdi Yarrahi mp3 - Download Music Mehdi Yarrahi - Download New Music Mehdi Yarrahi - Download New Music Mehdi Yarrahi Che chiza Shenidam - Download New Song Mehdi Yarrahi - Lyric Mehdi Yarrahi Che chiza Shenidam - Mehdi Yarrahi Che chiza Shenidam - New Music - New Music Mehdi Yarrahi - New Song - آهنگ جدید - آهنگ جدید چه چیزا شنیدم - آهنگ جدید چه چیزا شنیدم مهدی یراحی - آهنگ جدید مهدی یراحی - آهنگهای جدید مهدی یراحی - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ جدید Mehdi Yarrahi - دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی - دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام چه چیزا شنیدم - دانلود آهنگ چه چیزا شنیدم - دانلود آهنگ چه چیزا شنیدم از مهدی یراحی - دانلود آهنگ چه چیزا شنیدم مهدی یراحی - دانلود آهنگ مهدی یراحی - دانلود مهدی یراحی - دانلود موزیک - متن آهنگ چه چیزا شنیدم - متن آهنگهای مهدی یراحی - متن ترانه چه چیزا شنیدم - متن ترانه مهدی یراحی چه چیزا شنیدم - متن ترانه های مهدی یراحی - مهدی یراحی جدید - مهدی یراحی چه چیزا شنیدم


دانلود آهنگ جدید
vahid
0 نظر

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری - عکس قدیمی

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام عکس قدیمی

دانلود آهنگ عکس قدیمی با صدای شهاب مظفری همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

Download New Music Shahab Mozaffari Akse Ghadimi

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری – عکس قدیمی

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری – عکس قدیمی


متن آهنگ جدید شهاب مظفری بنام عکس قدیمی:

چشات منو اصلا ندید هر دفه که برگشتی بدتر زدی
نه اینکه تمومه کارم فقط یه کم خستم همین
از وقتی رفتی تو از اینجا این خونه آروم نداره
نمیخوام یادت بیوفتم کاش هیچ وقت بارون نباره
یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد
تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد
این دیوونه تنها شد

+++++++

چشات منو اصلا ندید هر دفعه برگشتی بد حرف زدی

نه اینکه تمومه کارم فقط یه کم خستم همین

از وقتی رفتی تو از اینجا این خونه آروم نداره

نمیخوام یادت بیفتم کاش هیچ وقت بارون نباره

یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد

تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد

این دیوونه تنها شد این دیوونه تنها شد

یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد

تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد

این دیوونه تنها شد این دیوونه تنها شد

+++++++

یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد

تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد

این دیوونه تنها شد این دیوونه تنها شد

یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد

تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد

این دیوونه تنها شد این دیوونه تنها شد


Akse Ghadimi Shahab Mozaffari mp3 - Download Music Shahab Mozaffari - Download New Music Shahab Mozaffari - Download New Music Shahab Mozaffari Akse Ghadimi - Download New Song Shahab Mozaffari - Lyric Shahab Mozaffari Akse Ghadimi - New Music - New Music Shahab Mozaffari - New Song - Shahab Mozaffari Akse Ghadimi - آهنگ جدید - آهنگ جدید شهاب مظفری - آهنگ جدید عکس قدیمی - آهنگ جدید عکس قدیمی شهاب مظفری - آهنگهای جدید شهاب مظفری - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ جدید Shahab Mozaffari - دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری - دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام عکس قدیمی - دانلود آهنگ شهاب مظفری - دانلود آهنگ عکس قدیمی - دانلود آهنگ عکس قدیمی از شهاب مظفری - دانلود آهنگ عکس قدیمی شهاب مظفری - دانلود شهاب مظفری - دانلود موزیک - شهاب مظفری جدید - شهاب مظفری عکس قدیمی - متن آهنگ عکس قدیمی - متن آهنگهای شهاب مظفری - متن ترانه شهاب مظفری عکس قدیمی - متن ترانه عکس قدیمی - متن ترانه های شهاب مظفری


دانلود آهنگ جدید
vahid
0 نظر

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی - همه دنیام

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام همه دنیام

دانلود آهنگ همه دنیام با صدای بهنام بانی همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

Download New Music Behnam Bani Hame Donyam

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی – همه دنیام

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی – همه دنیام


متن آهنگ جدید بهنام بانی بنام همه دنیام:

همه چی واسه تو ولی دل تو برام چیزی به غیر تو نمیخوام نه نمیخوام

اونی که نفسم بنده به نفساش تویی فقط که میمونه پاش بدونی کاش

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام

میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی

عشق تو واسه من تکراری نمیشه

دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو

دارم چون تو برام میمونی همیشه

میدونی چقد خاطره دارم ازت دار و ندارم تویی فقط تویی فقط

دیوونه ی توام من عاشق تو شدم تورو میخوامت واسه خودم واسه خودم

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام

میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی

عشق تو واسه من تکراری نمیشه

دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو

دارم چون تو برام میمونی همیشه


Behnam Bani Hame Donyam - Download Music Behnam Bani - Download New Music Behnam Bani - Download New Music Behnam Bani Hame Donyam - Download New Song Behnam Bani - Hame Donyam Behnam Bani mp3 - Lyric Behnam Bani Hame Donyam - New Music - New Music Behnam Bani - New Song - آهنگ جدید - آهنگ جدید بهنام بانی - آهنگ جدید همه دنیام - آهنگ جدید همه دنیام بهنام بانی - آهنگهای جدید بهنام بانی - بهنام بانی جدید - بهنام بانی همه دنیام - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ بهنام بانی - دانلود آهنگ جدید Behnam Bani - دانلود آهنگ جدید بهنام بانی - دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام همه دنیام - دانلود آهنگ همه دنیام - دانلود آهنگ همه دنیام از بهنام بانی - دانلود آهنگ همه دنیام بهنام بانی - دانلود بهنام بانی - دانلود موزیک - متن آهنگ همه دنیام - متن آهنگهای بهنام بانی - متن ترانه بهنام بانی همه دنیام - متن ترانه های بهنام بانی - متن ترانه همه دنیام


دانلود آهنگ جدید
vahid
0 نظر

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی - من دوست دارم

دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید رضا صادقی به نام من دوست دارم

دانلود آهنگ من دوست دارم با صدای رضا صادقی همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

Download New Music Reza Sadeghi Man Dooset Daram

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی – من دوست دارم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی – من دوست دارم


متن آهنگ جدید رضا صادقی بنام من دوست دارم:

تو این شهر به هرکی شبیه تو بهش بی اراده نگاه میکنم

میدونم که نزدیک من نیست میدونم دارم اشتباه میکنم

تو نیستی و من مثل دیوونه ها دارم زیر بارون قدم میزنم

تورو اونقدر از خدا خواستم زمین و زمان و بهم میزنم

مثل یه دیوونه ام دلتنگ و بارونی اشکام سر میره تو هر خیابونی

قلبم ترک خورده حال بدی دارم هیچوقت نفهمیدی چقدر دوست دارم

مثل یه دیوونه ام دلتنگ و بارونی اشکام سر میره تو هر خیابونی

قلبم ترک خورده حال بدی دارم هیچوقت نفهمیدی چقدر دوست دارم

هر بار باریدم هم بغض بارونا دستاتو کم دارم تو این خیابونا

هر گوشه این شهر تو هر پیاده رو هر بار حس کردم این جای خالی رو

مثل یه دیوونه ام دلتنگ و بارونی اشکام سر میره تو هر خیابونی

قلبم ترک خورده حال بدی دارم هیچوقت نفهمیدی من دوست دارم

مثل یه دیوونه ام دلتنگ و بارونی اشکام سر میره تو هر خیابونی

قلبم ترک خورده حال بدی دارم هیچوقت نفهمیدی من دوست دارم


Download Music Reza Sadeghi - Download New Music Reza Sadeghi - Download New Music Reza Sadeghi Man Dooset Daram - Download New Song Reza Sadeghi - Lyric Reza Sadeghi Man Dooset Daram - Man Dooset Daram Reza Sadeghi mp3 - New Music - New Music Reza Sadeghi - New Song - Reza Sadeghi Man Dooset Daram - آهنگ جدید - آهنگ جدید رضا صادقی - آهنگ جدید من دوست دارم - آهنگ جدید من دوست دارم رضا صادقی - آهنگهای جدید رضا صادقی - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ جدید Reza Sadeghi - دانلود آهنگ جدید رضا صادقی - دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام من دوست دارم - دانلود آهنگ رضا صادقی - دانلود آهنگ من دوست دارم - دانلود آهنگ من دوست دارم از رضا صادقی - دانلود آهنگ من دوست دارم رضا صادقی - دانلود رضا صادقی - دانلود موزیک - رضا صادقی جدید - رضا صادقی من دوست دارم - متن آهنگ من دوست دارم - متن آهنگهای رضا صادقی - متن ترانه رضا صادقی من دوست دارم - متن ترانه من دوست دارم - متن ترانه های رضا صادقی


دانلود آهنگ جدید
vahid
0 نظر