دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید پرویز پرستویی - من تهرونمو می خوام

دانلود آهنگ جدید پرویز پرستویی به نام من تهرونمو می خوام

دانلود آهنگ من تهرونمو می خوام با صدای پرویز پرستویی همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

Download New Music Parviz Parastui Man Tehroonamo Mikham

دانلود آهنگ جدید پرویز پرستویی – من تهرونمو می خوام

دانلود آهنگ جدید پرویز پرستویی – من تهرونمو می خوام


متن آهنگ جدید پرویز پرستویی بنام من تهرونمو می خوام:

آی! اوسا کریم! نظر به من کن!
همه جا تاریکه، چراغو روشن کن!
می‌خوام بچه بشم بزنم به کوچه،
بهم لباس مکتب‌خونه تن کن!
هنوز خوابِ خوشِ تو پشه‌بند یادمه
هنوزم لبِ جو بگو بخند یادمه
همه دنیامو ساختمونا بلعید
ولی هنوزم اون شهرِ لَوَند یادمه
من تهرونمو می‌خوام،
لب خندونمو می‌خوام،
عطر نونمو می‌خوام
زنگ زورخونمو می‌خوام
من تهرونمو می‌خوام
دل دیوونمو می‌خوام
واسه کفتر شابدوالعظیم
آب و دونمو می‌خوام.
آی! اوسا کریم! نظر به ما کن!
دلامون پکیده، دردا رو دوا کن!
یکی چنارای تهرونو دزدید،
یه کاری کن، یه پاسبون صدا کن!
بگو تیاترای تو لاله زار چی شدن؟
بگو رفیقای با هم ندار چی شدن؟
من آسمون دود گرفته رو نمی‌خوام،
بگو بادبادکای بی‌قرار چی شدن؟
من تهرونمو می‌خوام
چنارستونمو می‌خوام
کلیدِ خونمو می‌خوام
پیچِ شمرونمو می‌خوام
من تهرونمو می‌خوام
آسمونمو می‌خوام
واسه کفتر شابدولعظیم
آب و دونمو می‌خوام.


Download Music Parviz Parastui - Download New Music Parviz Parastui - Download New Music Parviz Parastui Man Tehroonamo Mikham - Download New Song Parviz Parastui - Lyric Parviz Parastui Man Tehroonamo Mikham - Man Tehroonamo Mikham Parviz Parastui mp3 - New Music - New Music Parviz Parastui - New Song - Parviz Parastui Man Tehroonamo Mikham - آهنگ جدید - آهنگ جدید پرویز پرستویی - آهنگ جدید من تهرونمو می خوام - آهنگ جدید من تهرونمو می خوام پرویز پرستویی - آهنگهای جدید پرویز پرستویی - پرویز پرستویی جدید - پرویز پرستویی من تهرونمو می خوام - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ پرویز پرستویی - دانلود آهنگ جدید Parviz Parastui - دانلود آهنگ جدید پرویز پرستویی - دانلود آهنگ جدید پرویز پرستویی به نام من تهرونمو می خوام - دانلود آهنگ من تهرونمو می خوام - دانلود آهنگ من تهرونمو می خوام از پرویز پرستویی - دانلود آهنگ من تهرونمو می خوام پرویز پرستویی - دانلود پرویز پرستویی - دانلود موزیک - متن آهنگ من تهرونمو می خوام - متن آهنگهای پرویز پرستویی - متن ترانه پرویز پرستویی من تهرونمو می خوام - متن ترانه من تهرونمو می خوام - متن ترانه های پرویز پرستویی


دانلود آهنگ جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.